Pokaż, za co kochasz Cartoon Network w nowej kampanii „LOVE CN”

Rusza kampania „LOVE Cartoon Network”, w której stacja zachęca dzieci i ich rodziny do pokazania, za co kochają Cartoon Network. Wystarczy nagrać krótki filmik i przesłać go na stronę  www.cartoonnetwork.pl/loveCN. Trwająca miesiąc akcja wizerunkowa jest zapowiedzią jesiennej ramówki kanału. Kampanię promuje spot telewizyjny. 

 Zadaniem fanów stacji jest nagranie filmu przedstawiającego ich ulubione scenki z kreskówek Cartoon Network i przesłanie go na stronę www.cartoonnetwork.pl/loveCN. Dzieci mogą zaangażować swoich bliskich: rodziców, dziadków, co sprawi, że praca będzie jeszcze bardziej kreatywna, a zabawa większa. Autorzy najciekawszych pomysłów będą mieć szanse obejrzenia swoich filmów na antenie Cartoon Network.

Na potrzeby kampanii powstał spot ukazujący emocje i styl życia rodziny, która uwielbia kreskówki Cartoon Network i się z nimi identyfikuje. Jest on odzwierciedleniem strategii programmingowej kanału, w której każdy znajdzie coś dla siebie: najmłodsi widzowie obejrzą swoje seriale rano przed pójsciem do szkoły, propozycje dla całej rodziny emitowane będą popołudniami, a uwielbiane przez starszych widzów kreskówki takie jak „Pora na przygodę oraz „Steven Universe”- wieczorem.  Spot zostanie wyemitowany w telewizji: w wybranych kanałach nc+ (Canal+ Sport, Canal + Sport 2 Ale Kino+, PLANETE+, DOMO+, Kuchnia+, nSport), w Polsacie, TV 4 i TV 6. Pojawi się także w sieciach kin Multikino i Cinema City oraz w Internecie. Za produkcję i kreację spotu odpowiada Turner, media kupił i zaplanował MediaOn.

Inspiracji do nagrania rodzinnych filmików dostarczy fanom już od września jesienna ramówka Cartoon Network, pełna uniweralnego humoru i kreskówek pobudzących wyobraźnię. Już 18 września na antenie stacji premiera serialu „Klopsiki i inne zjawiska pogodowe”, który powstał w oparciu o kinową produkcję Sony Pictures Animation o tym samym tytule. Akcja kreskówki dzieje się przed wydarzeniami z filmu, a szalone przygody młodego naukowca Flinta Lockwooda to doskonała propozycja dla całej rodziny. Tej jesieni w Cartoon Network nie zabraknie również kolejnych odcinków „Niesamowitego świata Gumballa”, serialu który niezmiennie ukazuje życie rodzinne w wyjątkowy dla siebie, nieco dziwaczny sposób. Nowe przygody uwielbianego przez wszystkich bohatera będzie można śledzić już od 11 września od poniedziałku do piątku o 16:30. Cartoon Network nie zapomina również o wiernych fanach trzech przebojowych siostr: Bajki, Bójki i Brawurki. „Atomówki” powrócą na antenę i ponownie będą ratować świat przed złem od 25 września, od poniedziałku do piątku o 19:40.

Zobacz spot promujący „Love CN” na kanale YouTube: https://youtu.be/7m_y5cjT4Pk

O Turner International

Turner International odpowiada za takie czołowe marki jak CNN, TNT, Cartoon Network i TCM, jak również inne kanały oraz działalność nadawcy w Ameryce Łacińskiej, Europie, na Bliskim Wschodzie, Afryce i regionie Azji i Pacyfiku. Nadaje kanały płatnej i darmowej telewizji, jak również dostarcza usługi poprzez Internet, współpracuje komercyjnie z różnymi partnerami przy przedsięwzięciach z dziedziny mediów; działa w porozumieniu z Warner Bros. i HBO, by zwiększyć globalny zasięg Time Warner. Turner odpowiada za 40 marek telewizyjnych nadawanych jako 175 kanałów, w 33 językach w ponad 200 krajach. Turner International jest spółką zależną Turner, części koncernu Time Warner.

Biuro prasowe Turner Broadcasting System Polska

Wszelkie pytania prosimy kierować na adres:

PR.Turner.Polska@turner.com

 

Barbara Izowska-Jędrych  

Marketing i PR Manager

Polska, Słowacja i Czechy

 

Monika Szklarz

PR Manager Polska

Monika.Szklarz@turner.com

+22 45 77 659

 

Marta Bartoszczyk

PR Team Manager dotPR

marta.bartoszczyk@dotpr.pl

+48 661 335 598