Ruszyła kampania społeczna Wąstopad

„Miej życie pod kontrolą. Badaj się.” - pod takim hasłem rusza właśnie kampania społeczna TNT. Już po raz drugi stacja zachęca wszystkich mężczyzn do zapuszczania symbolicznego wąsa. Na stronie wastopad.tnt-tv.pl uruchomiona została specjalna aplikacja, za pomocą której można włączyć się do akcji. Za każdą wąsatą fotografię TNT przekaże 10 zł na rzecz Fundacji Wygrajmy Zdrowie. Ambasadorem tegorocznej edycji jest raper Miuosh.

Kampania „Miej życie pod kontrolą. Badaj się” prowadzona jest w mediach społecznościowych. Na Facebooku dla użytkowników uruchomiono aplikację, na kanale YouTube do wykonywania regularnych badań profilaktycznych zachęca mężczyzn raper Miuosh – tegoroczny ambasador Wąstopadu

Zebrane w trakcie trwania kampanii środki zostaną przeznaczone na organizację dnia profilaktyki męskich nowotworów, podczas którego będą prowadzone bezpłatne konsultacje i badania profilaktyczne. – Wąstopad to doskonała okazja do zwiększenia wiedzy na temat męskich nowotworów. Na każdym kroku musimy podkreślać, że rak wcześnie wykryty jest wyleczalny, a badania profilaktyczne mogą uratować życie. Rak jąder wykryty odpowiednio wcześnie jest uleczalny w 100% – wyjaśnia Szymon Chrostowski, prezes Fundacji Wygrajmy Zdrowie, która jest partnerem akcji.  

Inspiracji do filmowych stylizacji dostarczy w każdy weekend specjalna, listopadowa ramówka TNT. Wąstopad na antenie stacji wspierają wielkie gwiazdy - Danny Glover i Wesley Snipes. W każdy weekend o 21.00 TNT zaprasza na wąstopadowe seanse z ich udziałem. Widzowie będą mogli zobaczyć trylogię Blade, wszystkie części „Zabójczej broni” oraz przepełnione akcją i humorem „Godziny szczytu”. Wąstopad w TNT i związany z nim konkurs trwają od 7 do 30 listopada. 

Więcej informacji na temat akcji na facebooku TNT Polska oraz na stronie www.tnt-tv.pl.

 O Turner International

Turner International odpowiada za takie czołowe marki jak CNN, TNT, Cartoon Network i TCM, jak również inne kanały oraz działalność nadawcy w Ameryce Łacińskiej, Europie, na Bliskim Wschodzie, Afryce i regionie Azji i Pacyfiku. Nadaje kanały płatnej i darmowej telewizji, jak również dostarcza usługi poprzez Internet, współpracuje komercyjnie z różnymi partnerami przy przedsięwzięciach z dziedziny mediów; działa w porozumieniu z Warner Bros. i HBO, by zwiększyć globalny zasięg Time Warner. Turner odpowiada za 38 marek telewizyjnych nadawanych jako 180 kanałów, w 36 językach w ponad 200 krajach. Turner International jest spółką zależną Turner, części koncernu Time Warner.